حسابداری نوین پرداز

مفاهیم پایه بازاریابی، فروش و سازماندهی با محوریت اتوماسیون مالی و اداری

مفاهیم پایه بازاریابی، فروش و سازماندهی با محوریت اتوماسیون مالی و اداری را قصد داریم با یکسری مجموعه محتوای مشاوره ای و آموزشی در حوزه بازاریابی، فروش و سازماندهی که پیش نیاز فعالیت یک نماینده موفق و سازمان فروش قدرتمند هست را به آن بپردازیم.

طی سالیان دراز فعالیت در حوزه بازاریابی، فروش و مدیریت فعالیت داشتم صاحبان کسب و کار و بنگاه های اقتصادی محتلف اعم از مشتریان، همکاران و نمایندگان فروش در دفاتر مختلف عارضه  و مشکلات مختلفی رو در حوزه های مختلفی مطرح می‌کنند.

1- مشکل در عدم شناخت دقیق و اصولی فرایند بازاریابی با نگرش کاربردی

2- ایجاد، جذب و حفظ مشتری و ایجاد مشتری وفادار

3- حوزه پرزنت حضوری و ارائه محصولات نوین پرداز با نگرش ساده و کاربردی

4- بررسی علل عدم نتیجه گیری مطلوب در حوزه رشد سازمان و توسعه تیم فروش

در این مجموعه پادکست ها و کلیپ های آموزشی قصد داریم در 4 حوزه اصلی و اساسی که مورد نیاز همکاران محترم می‌باشد با محوریت شبکه محصولات به تفصیل صحبت کنیم تا بتوانیم کمکی اثر بخش به اولویت های برتر سازمان فروش و بازاریابی نوین پرداز از جمله افزایش حجم کیفی و کمی فروش و بهبود توان آموزشی و مشاوره ای نمایندگان و شبکه سازی مستمر و افزایش رضایت مشتریان داشته باشیم.

Basic marketing

با رویکرد مذکور در پادکست های بخش اول به مفاهیم پایه ای بازاریابی (Basic marketing) با نگرش کاملا کاربردی و ترجیحا با مطرح کردن مثال خواهیم پرداخت.

1- آشنایی با مفاهیم موثر در بازاریابی

از مفاهیم این بخش می‌توانیم به فرآیند بازاریابی STP، آمیخته سنتی بازاریابی(4P)، 4c، استراتژی گاو بنفش در بازاریابی، بررسی مدل بازاریابی SWOT و بررسی مدل های فروش B2BوB2C اشاره کرد. 

در این مسیر سعی و تلاشمان این خواهد بود با حل مثال های کاربردی بازاریابی و فروش و حل مساله به زبان ساده کاربردی کردن این مفاهیم جهت نمایندگان ساده تر کنیم.

Online shopping pana e1620653026620 مفاهیم پایه بازاریابی و فروش

2- مفاهیم کاربردی سازماندهی و اهمیت کار تیمی

از مفاهیم مهم این بخش می‌توانیم به اهمیت کار تیمی و ساخت تیم فروش، شناخت انواع مشتری بصورت کاربردی و بررسی روش های ویزیت هر کدام (مشتری بالقوه، ناقل و بالفعل)، برنامه ریزی فروش و اهمیت وجود تارگت فروش برای یک فرد و یک تیم کاری فروش، علل عدم رشد نمودار فروش نمایندگان جدید و… اشاره نمود.

Connected world pana مفاهیم پایه بازاریابی و فروش

3- تکنیک ها و مهارت های فردی بازاریابی و فروش

در بخش سوم و بسیار مهم روی تکنیک ها و مهارت های فردی بازاریابی و فروش کار می کنیم که ذکر مثال‌های کاربردی از مفاهیم مهم این بخش می‌توانیم به اصول مذاکره موفق، روش‌های مذاکره در فروش محصولات نرم افزار و فروش خدمات، بازاریابی تلفنی و حضوری، مدیریت زمان، روابط عمومی فردی و علل اهمیت آن در فروش، مدیریت انرژی، حفظ و افزایش انگیزش فردی، بازاریابی عصبی (NLP) و روانشناسی در فروش اشاره کرد.

Credit card bro مفاهیم پایه بازاریابی و فروش

4- شبکه محصولات، شبکه مشتریان و شبکه نمایندگان

دربخش چهارم به بررسی شبکه محصولات، شبکه مشتریان و شبکه نمایندگان نوین پرداز و ارتباط بین این 3 بخش با حوزه های بالا بصورت کاربردی با ذکر مثال های عملی خواهیم پرداخت.

Growth analytics cuate مفاهیم پایه بازاریابی و فروش

پادکست شماره 1 - مفاهیم پایه بازاریابی، فروش و سازماندهی با محوریت اتوماسیون مالی و اداری نوین پرداز

فایل صوتی:

فایل تصویری:

جمع بندی

امیدوارم از این پادکست مقدماتی بهره لازم رو برده باشید در قسمت های بعدی با تشریح شرح وظایف، اهداف و ماموریت های یک نماینده فروش به او آموزش خواهیم داد  که یک عامل و نماینده محترم چطور می تواند در قدم اول محصولات و خدمات نرم افزاری ما رو بصورت شایسته ای بازاریابی کند و در قدم دوم بتواند محصولات ما را فروش کند و مشتری وفادار ایجاد کند.

انشالله کسب و کارتان پر رونق باشد. با ما همراه باشید…

نظرات:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا