حسابداری نوین پرداز

نحوه ثبت سفارش خرید (فاکتور درخواست خرید ) در نرم افزار حسابداری نوین پرداز چگونه هست؟

گاهی ممکن است بخواهید بر مبنای نقطه سفارش که برای کالا در نرم افزار تعیین کردید یا درخواست مدیر فروش یا مدیر واحد تولید درخواست تامین کالا به واحد بازرگانی صادر کنید.و بعد تامین این لیست کالا ها ،خوب منطقا همه لیست درخواست خرید شما یا بخشی از اون می تواند تبدیل به فاکتور خرید قطعی از تامین کننده شود در نرم افزار حسابداری نوین پرداز شما به دو روش می توانید ثبت درخواست خرید را ثبت کنید :
الف : بر مبنای نقطه سفارش حداقلی که برای کالا مشخص کرده اید لیست درخواست خرید را به واحد بازرگانی ارسال کنید. بدین منظور بعد از تعیین نقطه سفارش مدنظر برای کالا ها باید بعد انتخاب تمامی کالا ها یا کالاهای یک گروه خاص در پنجره کالا کلیک راست کنید و گزینه ارسال کالای زیر نقطه سفارش به فاکتور خرید انتخاب کنید.

در ادامه در چند مرحله برای بررسی بیشتر این موضوع برای کالای بارکدخوان ثبت درخواست خرید بررسی می کنیم

بعد از انتخاب کالا ها و کلیک راست گزینه انتخاب کالاهای زیر نقطه سفارش به فرم درخواست خرید را انتخاب می کنیم.

در ادامه ارسال اتومات کد و نام کالا به فرم درخواست خرید انجام می شود.

در ادامه با مراجعه به تب گزارشات از زیر منو گزارشات فاکتورها با انتخاب فیلتر فاکتور های درخواست خرید، لیست فرم های درخواست خرید برای شما توسط نرم افزار فراخوانی می شود.

با انتخاب گزینه تبدیل به خرید در صورت قطعی شدن سفارش و ارسال بار به دفتر شما توسط تامین کننده می توانید برگه قطعی خرید را صادر کنید.

ب . در روش دوم شما می توانید با مراجعه به تب عملیات -منو صدور فاکتور -عملیات ثبت درخواست خرید ثبت کنید بر مبنای نیاز مدیر تولید یا مدیر فروش فرم درخواست کالا به واحد بازرگانی ارسال کنید و ادامه فرایند ثبت خرید را مثل روش اول ادامه مسیر بدید.

این راهنما چقدر به شما کمک کرد؟
پیمایش به بالا